emmagunhammar

Alla inlägg under december 2012

Av Emma Gunhammar - 31 december 2012 22:43

Hejhej, mitt sista, kanske näst sista inlägg på detta året! Men tänkte säga vad jag har gjort idag då. Jag har åkt till pappa. Sedan så har vi ätit god mat. Och nu så sitter vi och tittar på film, pappa, Kia & jag.
Poss Poss :* , hörs senare :)

Av Emma Gunhammar - 30 december 2012 21:13

hejhej. idag så började fotbollen igen , riktigt kul. Vi var bara 6 st på träningen idag.

Idag så har jag inte gjort så mycket. jag har bara tränat och sedan så fixa jag till mig och åt mat. och sen ringde pappa. vi pratade om imorgon,sedan så började vi prata om några appar och så satta jag och lyssna på musik och sjöng samtidigt. och nu så sitter jag bara vid datorn och lyssnar på musik och har det tråkigt.
Hörs imorgon igen

poss poss :*

              

!

Av Emma Gunhammar - 27 december 2012 23:25

Hejhej , sitter här och tittar på tv. Idag så har mamma och Anders köpt vars en ny telefon . Och jag vill också ha en ny, men så sa mamma att jag inte fick en ny mobil. Och min mobil är inte bra , den dampar jätte mycket. Hoppas att man skulle få en ny mobil av pappa... Vet fortfarende inte om jag skulle fira nyår hos mamma & Anders eller pappa & Kia... :(
Shit vad mycket jag har förändrats på 3 år. Den bilden där nere är i 4:an på Jeanettes & maddes kalas & bilden där uppe är från igår/idag.

.

Av Emma Gunhammar - 26 december 2012 23:26

Idag så var jag hos farmor för att få mina julklappar. Jag fick en väska, strumpor,trosor,bh,sportbh,presentkort på väla, presentkort på hm på väla, nagellack & två par vantar.

Av Emma Gunhammar - 25 december 2012 01:28

Hej hej. Idag så har det varit julafton. Vi firade julafton hon min moster. Jag fick inte så många julklappar , jag fick:
-Godis kexchoklad
-Godis skumtomtar
-godis twist påse
-Godis något som jag inte vet vad...
-Godispengar
-Pengar
-Popcorn
-Öronhängen
-presentkort
-utländska pengar
-en plansch på One direction
Har säkert glömt något:'(
Fast jag har inte fått alla julklappar ännu...
Poss Poss :*
Bild från idag...

Av Emma Gunhammar - 22 december 2012 12:32

Då ska man snart till ullared för att handla julklappar. Det kommer vara jätte mycket folk där. Hoppas att jag kan hitta julklappar till alla som jag ska köpa till:)
Poss Poss :*
Skriver i ett annat inlägg vad jag köppte:*

Av Emma Gunhammar - 21 december 2012 21:50

Hej , som rubriken lyder så ska jag titta på film nu. jag ska titta på ted. jag har bara sett slutet av filmen! . hoppas att den är bra :)

imorgon så ska man till Ullared & handla julklappar!

poss poss *

Av Emma Gunhammar - 21 december 2012 09:39

Igår så slutade jag skolan , kl 18.00 hade jag jullov! Och idag så bara slappar jag i soffan :) . Blev rättså nöjd med mina betyg !, vi fick dem igår efter att vi hade varit i kyrkan.

Presentation


Hej.jag är en tjej på 14 år som älskar att vara med mina underbara kompisar& lyssna på musik & sjunga & spela fotboll.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards