emmagunhammar

Alla inlägg under november 2013

Av Emma Gunhammar - 7 november 2013 10:15

Hola, sitter i skolan nu och ska ha engelska. Hade sovmorgon idag fast vaknade kl 7.30 Hemskt. Men idag så ska jag vara i skolan & sedan kl 16 så ska jag på konfa, ska faktiskt bli roligt. Jaja, men nu har jag inte mer att skriva, ska snart redovisa om koalor.. kommer dö men jaja, hejdåååå ??

(Bästavän & jag på bild ?)

Av Emma Gunhammar - 4 november 2013 16:29

Hola mi amigos. Nu är det äntligen november, snart julafton :)
Jag ska bli aktivare på min blogg och försöka att hinna med minst 1 inlähh per dag. Jaja det var allt just nu & nu ska jag äta tacogratäng :D

Av Emma Gunhammar - 1 november 2013 10:00

Höstlov. Har haft höstlov denna vecka. Bara idag kvar och sen är det ju helg som vanligt. Men jag har inte gjort så mycket, har varit med Amanda och tittat på alla paranomal activity filmerna. Sen i onsdags så var jag på utmaningarnas hus som ligger i Malmö med ungdomsgruppen i kyrkan, det var roligt fast det laget jag var i kom sist. Sedan så åkte vi till domkyrkan i Lund. Den var så stor :O. Igår så gjorde jag ingenting, och idag ska jag nog åka till badhuset med Isabell ;) men nu ska jag gå upp och äta frukost, har varit vaken sen 8 men har inte ätigt än :/. Några nya bilder på mig också. HEJDÅ

Presentation


Hej.jag är en tjej på 14 år som älskar att vara med mina underbara kompisar& lyssna på musik & sjunga & spela fotboll.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards