emmagunhammar

Alla inlägg under december 2013

Av Emma Gunhammar - 31 december 2013 14:23

hej, idag är det  nyår som ni flesta kanske vet.

Vi ska snart gå hem ill Amy, Anders, Theo & Elias.

Jag har ju lovat Bestis att jag ska berätta för den jag gillar att jag är kär i den personen innan det blir 2014, men jag vågar inte   

Men jag har ju lovat så jag ju säga det, åhhhh det kommer bli så pinsamt.

men har man lovat så får man ju göra det som man har lovat också.


GOTT NYTT ÅR  

     

Av Emma Gunhammar - 30 december 2013 15:21

Hejsan Hejsan.

Här sitter jag och skriver.

Idag så är det dagen innan nyårsafton. :)

Vi ska fira nyår hos Amy,Anders,Elias & Theo.

Jag och bästavän har bestämt att vi ska säga en sak till någon. Det är så sjukt pinsamt, jag kommer döö allvarligt

för jag ska sägade irl inte skriva på sms. eller vi bestämde att vi skulle säga det innan 2014.

JAG KOMMER DÖÖ, fast ingen skulle bry sig.

men nu ska jag gå och möta pappa så det blir ingen bild nu iaf kanske bloggar mer senare eller imorgon.

Puss puss hejdå puss puss .*

Av Emma Gunhammar - 26 december 2013 12:18

Hej igen.
Åhh vad jag längtar tills nyårsafton
för vi ska fira hos kias syster amy och med amys familj då ju...
Och jag kanske får en nyårskyss vilket
jag hoppas på :D
Men nu var det inte något mer som jag kommer på än, väntar på att maten ska bli klar ??

Av Emma Gunhammar - 26 december 2013 11:31

Hej, nu sitter jag här och skriver igen. Men idag så ska jag till höganäs för att gå i kyrkan, måste det :/
Jag hoppas också på att jag kan träffa Elias idag...
Senast vi sågs var på julafton :D
Men nu ska jag börja göra mig iordning för ska snart ta bussen :/
Hejdå ?

Av Emma Gunhammar - 23 december 2013 21:07

Hejsan. Här sitter jag och skriver medans att jag tittar på film. Har nästan precis duschat för det är ju julafton imorgon... jag ska ha en röd klänning på mig. Ska bli roligt för vi ska fira hos kias syster Ann. Och jag får träffa han igen. Åhhh längtar.
Men ni får ha det bra, Hejdå
Gullig bild på mig och pappa ;)

Av Emma Gunhammar - 22 december 2013 00:28

Hej, längesedan sist och nu så ligger jag bara och tittar på mamma mia och surar.
Men jag har iaf flyttat rill min pappa :)
Och igår så köpte kia och jag klänning, skor och gjorde naglar till mig :)
Sedan klockan fem så skulle vi på kalas till elias som fyller 15 idag :)
GRATTIS ELIAS ?
Men det var ganska roligt och nu så är jag bara sur...

Idag så ska jag fira ju med farmor och g.mormor :)
Hejdå ?

Presentation


Hej.jag är en tjej på 14 år som älskar att vara med mina underbara kompisar& lyssna på musik & sjunga & spela fotboll.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards