emmagunhammar

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Emma Gunhammar - 30 januari 2014 07:33

Hej. Länge sedan som jag bloggade...
Men iaf nu så sitter jag på bussen till skolan & ska försöka hålla mig vaken :)
Det har hänt så mycket så att jag kan inte skriva allt...
Men det har snöat hela veckan... igår så var jag hos farmor & vi åkte skidor på baksidan....

Det var ganska kul men jobbigt. Senare så hade jag träning ute på konstgräs, det snöade jätte mycket så vi tränade bara ca 45 min sedan så bjöd vår tränare på varm choklad :)
Sen så hade vi snöbollskrig & så skulle jag & lina mula wilma & så ska vi jaga henne från varsitt håll & så ska jag springa mot wilma & så trillar jag rakt ner på rumpan & min hand så har kanske stukat handen :/
Men sen så åkte jag en av våra tränare till lerberget för att ta bussen hem. Trodde att mina fötter var isklumpar när jag kom hem.
Nu orkar jag inte skriva mer...
HEJDÅ ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej.jag är en tjej på 14 år som älskar att vara med mina underbara kompisar& lyssna på musik & sjunga & spela fotboll.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards